torsdag 16. april 2009

Cup : )

Idag skal vi spille cup, er litt nervøs da, d er første gang vi spiller 11'er, men d skal nok gå bra fordi : ) Skal på ica først å kjøpe litt godteri til vi skal på banen å spille cup. Senere kan jeg skrive inn resultatene, håper vi kommer videre og vinner pokal, hehe : ) Skal prøve å ta litt bilde å legge ut her :) Skriver mer senere når jeg kommer hjem :) snakkes. Nå skriver jeg videre siden jeg ikkje rakk å skrive når jeg kom hjem, jeg fikk ikkje tatt noen bilder, skal til Julie nå, så skriver resultatene senere igjen : ) Nå får jeg endelig tid til å skrive resultatene, som sagt, resultatene ble :
Goma - Nordlandet - 3 - 0
Havørn - Nordlandet - 0 - 0
Dale - Nordlandet - 0 - 0
Frei - Nordlandet - 0 - 1
Vi vant sølv, jippi : ) Hade !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar