lørdag 1. august 2009

Svar fra spørrerunden

Nå skal jeg svare på noen av spørsmålene jeg hadde fra spørrerunden.

Anonym:
Eple eller banan?
Eple tror jeg.

Anonym:
Hva er det søteste dyret du vet om?
Katt, hund og hamster.

Hva er den beste maten du vet om?
Taco.

Hva er den beste isen du vet om?
Har ingen beste is.

Hva er den beste frukten du vet om?
Vannmelon og jordbær.

Hvor liker du best å være(sted)?
Det vet jeg faktisk ikke, det er så mange plasser jeg liker å være.

Hva er det beste dataspillet og det beste playstation spillet du vet om?
Dataspill: spiller ikke dataspill.
Playstation: SSX.

Anonym:
Hva liker du å gjøre på fritiden?
Være med venner, være på pcen, se på tv, shoppe og spille fotball.

Anonym:
Hvem ville du dratt sammen med til en plass nå?
Julie :)

Hvor?
Syden et sted og Oslo.

Julie:
Hvilke blogger leser du?
Jeg leser veldig mange blogger, jeg kan ikke begynne å ramse opp alle sammen :)

Hvorfor leser du de?
Jeg leser de fordi jeg synes de er morsome å lese, og fordi de er noen blogger jeg liker å lese. De er også noen brae blogger.

Iselin:
Din absolutte favorittfarge?
Rosa og blå.

Hvilken musikk hører du på?
All slags musikk.

London, LA, eller Paris?
Jeg klarer ikke velge, haha.

Marenand.blogg.no:
Hva ville du tatt med deg på en øde øy?
Mobil, telt, noe å ligge i, venner og klær. Kan ikke glemme tannbørste, haha ble veldig mye.

Hvilke skostørrelser bruker du?
37 og 38.

Hva skal du i sommerferien?
Jeg har vært i Gran Canaria og i Oslo. Det er de plassene jeg skulle.

Hva synes du om Aleksander Rybak?
Han var grei til og begynne med, men nå begynner jeg å bli utrolig lei av han.

Hems blogger leser du?
Jeg leser kjempe mange blogger. Orker ikke begynne å ramse opp alle :)

Sabah:
Hvem er det du liker fra klassen din? Du kan ta både gutt og jente, men du må minst ta tre.
Mener du den gamle klassen min, eller den på u-skolen?
Visst det er barneskolen, så vet jeg ikke. Jeg LIKER ingen fra klassen, sånn like like.

Var dette noen gode svar? skulle de vært bedre?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar