mandag 18. mai 2009

17.mai :)

Heia :)

Igår var det 17.mai. Først så gikk jeg i barnetoget, jeg gikk i flaggborgen der. Senere på dagen skulle jeg gå i borgertoget. I mellomtiden så var jeg med Amanda og Julie. Jeg og Amanda gikk på corner og bestilte oss pizza, nam. Vi gikk bare og surret helt til borgertoget. Dalebrekka vant foresten barnetoget, og en dansegruppe vant borgertoget. Jeg og Amanda var også på bowlingen i 7 tiden, der møtte vi Sondre, Thomas og Vegard, de ble med og spilte. Sondre vant. Vi spilte også biljard. Det skjedde ikke noe mer igår. Så >

Synes du det var morsomt på 17.mai ?

Hade :)

2 kommentarer:

  1. Du glømt å si at Henrik var med på corner!

    SvarSlett
  2. Hold kjæft Knut, han var faan aldri med meg på 17.mai, og gi faan i å kommenter her på bloggen min...

    SvarSlett