tirsdag 19. mai 2009

> dagen igår > kamp

Igår så våknet jeg rundt 06.15 og sto opp, jeg ordnet meg, og dro til skolen. Etter skolen gikk jeg hjem sammen med Iselin, hun satt på med meg på sykkelen nedover nordalsveien, vi holdt på å datt av. Vi gikk hjem, og hentet penger, så dro vi til ica, vi gikk til lekeparken en tur. Senere på dagen så hadde vi kamp mot Goma, vi tapte, vi tapte veldig st0ort også, 14-3.

Idag så har vi trening, vi skal øve på merker. Jeg var også på skolen idag, som var utr0olig kjedelig. Jeg har ikke gjort noe mer idag.

Går du på fotball ? synes du der er morsomt ?

Byebye :)

4 kommentarer:

  1. Jeg hater fotball og likevell så jeg på kampen i går, jeez.

    SvarSlett
  2. Hehe, du må da innrømme at du synes det er morsom å se på da ?

    SvarSlett
  3. Ka va de æ sa!!!

    SvarSlett
  4. driit å skriv her Knut ...

    SvarSlett