fredag 29. mai 2009

Dagene som har vært

Nå skal jeg si noe om dagene som har vært i det siste.

Onsdag: gikk til skolen, vi skulle til tur på kvernberget, vi gikk opp og så ned, etter det gikk vi til voldvatnet det var sånn passe vær. Når vi kom til voldvatnet så grillet vi, jeg, Julie, Amanda og Iselin satte oss opp i skogen ett sted og spiste råe pølser, nam.
Torsdag: gikk til skolen, vi begynte å ordne til åpen kveld. Jeg fikk vakt for å være med på åresalg, jeg vant en slags krem, vet ikke hvordan krem det var. Vi gikk hjem fra skolen, kom tilbake klokka 5 igjen. Det var morsomt.
Fredag: idag har jeg bare sittet hjemme, kjedet meg. Klokka 9 gikk jeg, Maria og pappa tur til kvernberget, vi brukte ca. en halvtime opp og ned igjen. Det var dagen idag.

Nå har jeg fått mange spørsmål på spørrerunden min, jeg gruer meg til å svare på noen, hehe. Men jeg må vell svare. Bare fortsett å lage spørsmål.

Hvordan har dagene dine vært ?



Snakkes :)

3 kommentarer: