mandag 1. juni 2009

fvsgbznm

Jeg hadde ingen overskrift derfor ble den sånn. Idag var Julie, jeg, Sausan, Elise, Mari, Christina og Sabah på banen og hadde selvtrening, fordi det er helligdag og derfor kan vi ikke ha trening med treneren vår, i morgen skal vi heller ikke ha trening, ikke spørr meg hvorfor, treneren vår kunne ikke da heller, men vi får faktisk bedre trening av å trene selv. Vi har fri idag fra skolen også, men i morgen er det skole igjen... kunne godt hatt enda en uke fri altså, enig ? joda, vi slapp da vertfall den lange gym timen idag, men torsdag er det gym igjen.. jeg hater gym. Nå morker jeg rett og slett ikke skrive mer. Legger til et bilder idag.

Denne katten her tror jeg koser seg.
Hadee ;¤
Hva har du gjort på idag ?

7 kommentarer:

  1. jeg kunne ikke hatt en uke med ferie til!
    er rå lei! :D

    SvarSlett
  2. Jeg har sett litt ut som den katten i dag.

    SvarSlett
  3. Sausan: haha, Sausan :D men det er ganske deilig med fri da :)

    Iselin: haha :)

    SvarSlett
  4. no morke ikke æ heller meir!

    SvarSlett
  5. Jeg forsto det da vettuu Knut ; )

    SvarSlett