tirsdag 23. juni 2009

Lang, lang tid.

Kjempelenge siden jeg har blogget nå. På fredag var jeg, og mange andre i barnebasen, det var morsom. Senere på dagen skulle noen av jentene i bursdag til Rebecca, som var kjempefunny. På lørdag var jeg og Julie på byen. Vi kjøpte oss noe, jeg legger ut bilder av det jeg kjøpte meg i morgen, vi dro også på futura litt senere, jeg tror vi kjøpte oss noe der også. Vi møtte Christina, Elise og Rebecca der. Igår så gikk vi gjennom hele forestillingen vår, og framførte den idag. Vi så på 7a sin først, og den var kjempebraa, mye bedre enn oss sin. VI framførte oss sin etter de, og det var veldig flaut, men det gikk bra tror jeg. Før vi hadde forestilling så hadde vi en time for å spise godteri og sånt, vi lagde også vannballonger. Ja, vi fikk kjeft av May. Skal prøve og lage et eget innlegg med bilder.

Hade ;¤¤

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar