søndag 7. juni 2009

Lenge siden

Jeg veeet jeg ikke har blogget på en god stund, men jeg skriver noe av det jeg husker fra uken. Jeg har vært til pappa denne helga. Vi hadde kamp på torsdag mot frei, vant 2-0, hæli. Endelig en seier. Igår var jeg og Julie først en tur på senteret i byen, jeg kjøpte meg ei tsjorte og en cardigan, jeg kan legge ut bilde av det senere om noen vil det ? Det er alt jeg husker fra uken. Sorry for et lite innlegg, skal begynne å blogge lengre snart.

Skal avslutte spørrekonken neste helg nå, så bare fortsette å lage spørsmål.















Haha, se denne apen.
Hva har du gjort i helga ?
Hade :)

4 kommentarer:

  1. hvem er det prsonen som lyser opp livet ditt?

    SvarSlett
  2. hva liker du med deg selv, og dine nærmeste?

    SvarSlett
  3. er det deg som liten eller??

    SvarSlett