lørdag 13. juni 2009

Spørrerunde

Nå skal jeg svare på alle spørsmålene fra spørrerunden som jeg lovte.

Iselin spør:
Verdens beste is?
Hmm.. den var vanskelig, det finnes utrolig mange gode iser her i verden, men daim isen, big one, og mange, mange iser til.

Hvor vil du reise nå?
Akkurat nå vil jeg til syden et sted.

Julie spør:
Om du hadde bestemt selv, hvor ville du ha flyttet da?
Da ville jeg flyttet til en plass der det er kjempe varmt, i syden et sted tenker jeg.

Kristine spør:
Hva vil du gjøre når du blir stor?
Da vil jeg utdanne meg, få jobb osv.

Meg spør:
Hvem liker du?
Hemmelig.

Anonym spør:
Hva liker du å gjøre?
Jeg liker å spille fotball, shopp, være med venner, pc, og mye meer.

Anonym spør:
Hvem er dine 3 beste venner?
Hmm.. jeg må si jeg har utrolig mange gode venner, så jeg vet ikke hvem jeg skal skrive.

Anonym spør:
Pepsi eller cola?
Ehem, jeg liker ingen av delene, men visst jeg måå velge blir det vel cola.

Sjokolade eller smågodt?
Det blir vell smågodt, fordi da kan jeg plukke alt fra, gummigodt, salt, søtt og sjokolade.

Mix eller ica?
Ehm.. jeg tror vell det blir mix.

Skrekkfilm eller komedie?
Haha, det må vell bli skrekkfilm, du.

Salt eller søtt?
Salt.

Sommer eller vinter?
SOMMER, så klart.

Anonym spør:
Hvor mange kjærester har du hatt?
Det trenger dere ikke vite, de som vet det, vet det.

Hva heter de?
De som vet det, vet det.

Julie spør:
Hva er din største drøm?
Min største drøm er vell, kunne bo på ett slott, neida. Jeg har så mange drømmer, jeg vill flytte til syden, jo, kunne bo på ett slott, faktisk.

... spør:
Hva er det beste i hele verden?
Venner, familien, pcen, godteri, mobiln, klær, mye mer.

Knut spør:
Godteri eller grønnsaker?
Godteri, garantert. Grønnsaker kan være godt av og til, ja, men godteri er best.

Anonym spør:
Hvem er personen som lyser opp livet ditt?
Det er ikke en spesiell person, det er kanskje det, men den personen vet det, venner, famile gjør også det.

Anonym spør:
Hva liker du med deg selv, og dine nærmeste?
Jeg liker absolutt ingenting med meg selv, men det jeg liker ved mine nærmeste er hvor snill og fantastisk de er, og hvordan de er mot meg.

Dette var altså spørsmålene fra spørrerunden.

Synes dere jeg skal ha en ny spørrerunde?

Hade :)

4 kommentarer:

  1. spurte jeg ikke om noe i denne spørrerunden? det visste jeg ikke (aa)

    SvarSlett
  2. Sausan: hehe, du kan da spørre om noe i neste da vettu :)

    SvarSlett