søndag 14. juni 2009

> kamp > møte > klær > bilder > video

Ja, jeg skulle skrive resultatet på kampen, den ble 6-2 til Dahle, det var da ikke så ille da. I morgen skal hele 7.ende, dahle og noen fra goma på et sånn møte på ungdomskolen, der skal vi få vite klassene, jeg gruer meg. Noen i 8 eller 9. ende skal ha en sånn underholdning for oss, morsomt. Jeg er ikke helt sikker på hav jeg skal ha på meg enda, men jeg finner det vell ut til i morgen uansett. Oi, jeg glemte å legge ut bilde av det jeg kjøpte meg den dagen jeg var på byen, men jeg kan legge det ut i helga, fordi da skal jeg ut å shoppe, derfor kan jeg legge ur bilde av det jeg kjøpte meg da + det fra sist gang. Jeg skal forresten ta bilder i morgen, vertfall prøve å ta bilder, jeg skal også prøve å legge ut en video som noen av jentene på laget laget, hehe. Det er ikke sikkert jeg får det til, men jeg håper jeg får det til da. På kampen idag ble Amanda skadet, hun sklei eller noe sånt ? derfor fikk hun sår på knærne. Og menst vi spilte ble Mari skaet, stakkars jenter, hun ble krøket elns, off. Nå orker jeg ikke skrive mer.

Hade ;¤

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar