torsdag 25. juni 2009

Bursdagsfeiring til Julie <3

Dagen begynte med at jeg sto opp halv 11 eller noe sånt, helt til klokka var kvart på 5 ringte jeg Sabah og spurte om hun ville komme til meg så vi kunne gå sammen til Julie sin bursdag. Da sa hun at hun måtte ordne seg først, å komme klokka halv 6. Ringte henne en gang til, da spurte jeg om hun kunne komme kvart over, det kunne hun. Vi møtte Trine på gangbroa, så gikk vi opp til Julie. Vi spiste, hoppet på trampolinen og snakket, etter hvert, gikk vi og ringte på til Erlend, og spurte om han ville bli med ut, han satt barnevakt til Ingvild, han gikk faktisk fra huset, med låste dører. Så gikk vi til Thomas, han ble også med til Julie. Da hoppet vi på trampolinen, og snakket. Jeg skal ligge til Julie, så det blir ingen bilder idag heller, skal legge de ut i morgen, I promised you. Vi tok 2 videoer som jeg skal legge ut i morgen.

Nå sitter jeg og Julie og ser på tv. Criminal Minds (?). Vi skal være våken kjeeempe lenge. I morgen skal vi kanskje i barnebasen. Da skal jeg bade. De har endelig satt ut brygga, da blir det mye lettere og komme seg uti vannet.

Hade ;¤

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar