søndag 24. mai 2009

lite blogging for tiden

Jeg har ikke blogget på en laaaang stund, jaja. Skal fortelle litt om dagene som har vært nå.

Fredag: da var jeg på byen og på barnebasen, jeg dro hjem til Amanda og vi dro ned til barnebasen sammen, ringte Julie og hun kom. Jeg var sammen med Julie, Amanda, Sondre og Vegard, det var morsomt. Da bestemte vi oss for at vi skulle ha et slags party på lørdag, det ble det også.

Lørdag: Barnebasen, party og futtis. Først var vi i barnebasen, da var det flere som var der, tror det var Julie, Sondre, Amanda, Vegard, Erlend, Christian, Knut og Lars kom senere på dagen. Sondre, Vegard, Erlend og Christian hoppet uti vannet og badet, haha. Vannet var kjempekaldt, jo. Var også på futura, kjøpte meg ingenting. Etter det syklet jeg hjem og dusjet, dro på butikken og kjøpte ting til partyet. Jeg, Julie og Amanda møtte Sondre og Vegard på butikken. Vi dro ned på maridal og leide film, husker ikke hva den het. Det var en thriller, men ikke noe skummel i det hele tatt. Partyet begynte klokka 07.00 og varte til 11.00 - 11.30. Julie låg over til meg, det var kjempe morsomt.

Søndag: Idag var vi også på barnebasen, sammen med Julie, Sondre, Amanda, Vegard, Lars og Christian. Christian og Lars kom litt senere, med en annen fyr bak seg, de visste ikka han var der sa de. Samma det. Vi var også på remlan, og dro på barnebasen igjen. Sondre, Vegard og Christian badet idag også. Forresten det glemte jeg og skrive, Amanda har også badet. Vi dro hjem, møtte hverandre igjen klokka halv 6 på bowlingen, funny. Der var alle unntatt Christian. Vi spillte to runder. I morgen er det skole igjen, kjedeeelig, men det sånn anderledesuke da, mandag skal jeg på klatring, tirsdag skal jeg på sånn dukkever,der jeg er den eneste 7.klassingen da, morsomt det da. Vurderer å være syk, haha. Legger til noen bilder fra paryet vi hadde på lørdag.

Det har vært en utrolig koslig og deilig laaaang heeelg : )







Hade : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar