tirsdag 12. mai 2009

Sorry

Heisann ! :)

Jeg vet at jeg ikke har blogget så mye i det siste, sorry !, men nå blogger jeg da, vet ikke om jeg har så mye å skrive om akkurat, men det får vi se imens jeg skriver, om hva jeg kommer på, men vertfall igår så hadde vi trening og idag. Igår skulle vi ha kondistrening, men det ble ikke noe, føltes vertfall sånn ut da. Idag så var vi bare 8 på trening, men det ble bare 6 da, siden Christina og Kathrine skulle på keepertrening, det er morsomt med så lite synes jeg, noen andre som synes det ? Julie og jeg var keeper på treningen istedefor Christina og Kathrine. Det er ganske morsomt å være keeper. Vertfall så skulle vi ha kamp på torsdag, meen den ble utsatt pga. sånn tinestafett. Så neste uke blir det 2 kamper, en på mandag klokken halv 8 mot Goma og en annen en på torsdag, husker ikke hvem vi skulle spille mot da. På lørdag så skal vi være balljenter for KBK. Og på søndag så er det 17.mai, jeg har ikke funnet meg klær enda, håper jeg finner det snart. Jeg skal ha en kjole vertfall, eller tunika, men har ikke funnet noe. Finner vell noe snart, håper jeg vertfall, men gleder meg til 17.mai da, jeg skal gå i flaggborgen i skoletoget. Og det er prøvetog på fredag, det blir morsomt. Snart er det sommerferie, men deter en liten stund til da, men tiden går fort skjønner dere. Nå ser jeg på sannhetens øyeblikk. Nå orker jeg ikke skrive mer, så vi snakkes.

Er det fler her som bruker å se sannhetens øyeblikk ? gledere du deg til 17. mai ?

Hadebraa :)

3 kommentarer:

  1. Jeg ser det når jeg orker.

    SvarSlett
  2. jeg gleder meg, ja :)
    også har jeg endelig funnet meg klær også :)
    lykke til med shoppingen :D

    SvarSlett
  3. Jeg glemte og svare deg :)
    Men ; det var bra du fant deg klær, og takk for det :)

    SvarSlett